Currently, we send standard orders only in Poland. If you are interested in shipping outside Poland, please ask about the possibility and the cost before ordering (kontakt) .

CENY:

  1. Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto, nie zawierają kosztów dostawy.

DOSTAWA:

  1. Wysyłamy zamówienia na terenie Polski i UE (bez Malty, Cypru i Grecji). Transport zagraniczny odbywa się drogą lądową. Jeśli interesuje Cię wysyłka poza granice Polski, a nie jesteś pewien/na czy przesyłka jest możliwa, zapytaj przed złożeniem zamówienia (kontakt)
  2. Koszty dostawy ponosi Kupujący. Odbiór osobisty nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami dostawy dla Kupującego.
  3. Kupujący standardowo ma do wyboru następujące formy dostawy zamówienia (orientacyjny czas dostawy: 2-5 dni roboczych od chwili realizacji zamówienia) :
    • PACZKA za pośrednictwem poczty- KURIER POCZTEX 48 – gabaryt Podstawowy koszt 16,00 zł, gabaryt Duży Format 35,00 zł
    • PACZKA KURIER DPD – gabaryt Podstawowy koszt 17,00 zł, gabaryt Duży Format 23,00 zł
    • Paczkomaty/Kurier Inpost- gabaryt Podstawowy koszt 19,00 zł. UWAGA! ze względu na wymiary skrytek NIE MA możliwości wysyłki gabarytu Duży Format do Paczkomatu, pomimo widoczności tej opcji podczas składania zamówienia. Przy wyborze tej opcji paczka zostanie wysłana Kurierem Inpost w cenie 28,00 zł na wskazany w zamówieniu adres dostawy. Orientacyjny czas dostawy: 2-5 dni roboczych od chwili realizacji zamówienia.
    • DARMOWA DOSTAWA– przy zamówieniach od 750,00 zł – (opcja pojawia się na liście wyboru form przesyłki po przekroczeniu wymaganego stanu koszyka)
    • odbiór osobisty w siedzibie Sklepu, tj. ul. Stanisława Witkiewicza 16, 63-100 Śrem (czas odbioru wymaga wcześniejszego ustalenia).
    • odbiór osobisty w Poznaniu- Piotrowo, Politechnika Poznańska (czas odbioru wymaga wcześniejszego ustalenia).
  4. Foreign delivery:
  5. Arkusze papieru i obrazy bez ramy przesyłane są w formie rulonu.
  6. Koszt dostawy stanowi osobną pozycję na fakturze.

FAKTURY:

  1. Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę (zwolnioną podmiotowo z VAT) i przesyłamy wraz z zamówionymi produktami.
  2. Prosimy o podanie NIP FIRMY w polu UWAGI.
  3. Na życzenie Kupującego fakturę możemy także przesłać przed wysyłką zamówienia na wskazany przez Kupującego adres e-mail.
  4. Instytucje publiczne (archiwa, muzea, biblioteki itp.) mogą otrzymać wraz z zamówieniem fakturę na przelew w terminie 7-14 dni. Informację o chęci skorzystania z takiej formy rozliczenia należy podać w UWAGACH podczas składania zamówienia lub przesłać informację drogą e-mailową lub telefoniczną. 

REZERWACJE:

  1. Instytucje publiczne (archiwa, muzea, biblioteki itp.) mają możliwość rezerwacji zamówienia na czas uzyskania finansowania- o szczegóły prosimy pytać telefonicznie: (kontakt)

PŁATNOŚĆ ZA ZAMÓWIENIE:

  1. Kupujący ma do wyboru następujące metody płatności za zamówione produkty: przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy: Santander Oddział Śrem: 76 1090 1405 0000 0001 3212 8772
    Hertmanus Pracownia Edukacyjno-Artystyczna Katarzyna Hertmanowska,
    ul. Kasztanowa 13B/3, 63-100 Psarskie
  2. Dane do przelewu zagranicznego:  IBAN: PL76109014050000000132128772 , Kod SWIFT banku: WBKPPLPP  , Santander Bank Polska S.A.
  3. Instytucje publiczne (archiwa, muzea, biblioteki itp.)– patrz wyżej: FAKTURY pkt.3. oraz REZERWACJE.